?

Log in

No account? Create an account
love_is_suicide's Journal
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 20 most recent journal entries recorded in love_is_suicide's LiveJournal:

[ << Previous 20 ]
Tuesday, August 5th, 2003
4:05 pm
fuck it
this journal is no more......
............................
-------------------
i made another journal, it is
called: axchildsxcry
i will be adding everybody back
so dont even trip...
if u want u could add me...
and i will finally have pictures on this one
Monday, August 4th, 2003
5:09 pm
out on the road again
so im going to san diego this weekend...
to play at some place and get some insulation
for our recording studio in progress,...
i hope its great there,...
it should be fun,...
and i heard tattoos arent that expensive
there, so im gonna try to get a couple,...

Current Mood: cheerful
Thursday, July 31st, 2003
10:26 pm
so...............yeah..............
im gonna modify my journal sometime next week
and get some pictures of my hot ass up in this
mother,.... nah,... just kidding

im going to see the Rev. tomorrow,...
thats gonna be great,...
im hoping to see some hot chicks there,...

Current Mood: blah
Thursday, July 24th, 2003
9:23 pm
so...............yeah..............
i just finished hearing the new cd of 13 Stars...
its kind of good,... they got more country on this one...
before they were southern country rockabilly now they
are just country rockabilly,...

Current Mood: blah
Wednesday, July 23rd, 2003
10:12 pm
FUCK YEAH!!
i just got back a while ago from amoeba record store...
NEKROMANTIX was fuckn great!!!,... nobody did a wrecking pit though,...
Kim Nekroman was wearing a wife beater shirt, i've never seen him with
one of those on... THEY FUCKN PLAYED "SEA OF RED" THEY REARLY PLAY THAT ONE...
Kim also got a haircut,... he used to have a bigger psycho pomp,...
i think i saw Kayleigh there but i'm not sure...
... while i was there i bought Romper Stomper, its a skinhead movie... sort
of like American History X...

Current Mood: cheerful
3:15 pm
its finally here!!!
the show at the Chain Reaction is finally here.... gonna tear some shit up...
i hope Scars Of Tomorrow play Consume, Vengence, Whispers In The Wind, Design
Your Fate, Extintion, Perfect Beauty, & The Art Of Insanity... is that so much to ask
for... Love Is Red better play I Gave You The Best Of Me, Say Goodbye, & Until You Come Back...

**i don't know if i am going for sure cuz i just read Kayleigh's Journal and she put
that Nekromantix was playing a free show in Hollywood,.... so thats probably fun too....

Current Mood: blah
Tuesday, July 22nd, 2003
4:24 pm
stole this from blondebettie long time ago and just finished
alright this took me about 3 to 4 days to make this, i put in a real good thought
to each and every one of these and i stole this from blonebettie from like long time ago...
***i mixed it between Rockabilly, Psychobilly, Hardcore, 50's Oldies, old shool techno, and Ska

if my life were a movie...the soundtrack

Opening Credits: Throwdown-"Raise your Fist in the Air"..... I AM NOT STRAIGHT EDGE JUST DRUG FREE
Waking Up Scene: As Hope Dies-"Awaken"
Car Driving Scene: Os Captallepticos-"Brand New Cadillac"
High School Flashback Scene: Bane-"Can We Start Again?"
Nostalgic Scene: Long Tall Texans-"Breakaway"
Bitter, Angry Scene: KillPlot-"My Illnes"...................R.I.P. KILLPLOT
Break-up Scene: The Slackers-"So This Is The Night" or Evergreen Terrace-"Failure of a Friend"
Regret Scene: Rock Kills Kid-"Everything To Me"
Nightclub/Bar Scene: I AM A GUY BUT THIS SONG STILL ROCKS!!! Cyndi Lauper-"Girls Just Want To Have Fun"
Fight/Action Scene: Bleeding Through-"Rise" or Sinai Beach-"Vile"
Sad, breakdown scene: From Autumn To Ashes-"A Reflection on a Face So Innocent(Demo Version)"
Mellow Scene: O.H.M.-"Channeling" or Killplot-"Pacifier"
Scary Chase Scene: Scars Of Tomorrow-"Whispers in the Wind" or Nekromantix-"Dead Or Alive"
Dreaming About Someone Scene: Darkest Hour-"Broken Wings" or Rockell-"In A Dream"
Sex Scene: Dion & The Belmonts-"I Wonder Why?"
Contemplation Scene: Beauty To Ashes-"Chase The Scarecrow" or The Slackers-"Dave's Friend"
Chase Scene: Embraced "Saratoga" or Sepultura-"Policia"
Happy Love Scene: Wanda Jackson-"I Gotta Know" or Blazing Haley-"Never Again"
Reuniting Scene: Love Is Red-"Until You Come Back" or Los Kung-Fu Monkeys-"I Still Remember"
Happy Friend Scene: Sky(Came)Falling-"Porcelain Heart Promises"
Death Scene: Nekromantix-"Nice Day For A Resurection" or Veil Of Tears-"As It Lingers"
Funeral Scene: End This Day-"to Serenade and Consume"
Closing Credits: Suffer Hereafter-"When The World Hates You"


Very Ecclectic soundtrack...kin of like me? Compiled with the help of the CDs sitting around my computer, I'm sure there are better choices for some of the scenes.

i had lots and lots of thinking on this,... give me your opinion please... and be thruthful

Current Mood: accomplished
4:16 pm
so...............yeah..............
best fuckn hardcore show in a while..... the line up...
SCARS OF TOMORROW
BURY YOUR DEAD
MISERY SIGNALS
MAJORITY RULE
LOVE IS RED
DAY OF CONTEMPT

....now, how good of a show is that....

Current Mood: blah
Sunday, July 20th, 2003
3:57 pm
the show was pretty cool
the AS HOPE DIES show was pretty cool...
ASHERAH kicked ass... i didn't really like kid gorgeous
Tire Iron tore shit up...
... AS Hope was mostly playing their new stuff though...
it still kix ass....

i didn't have time today, yesturday, or the day before
to go to the tattoo expo and get my tattoo cuz they do
em' for cheap at expos....

Current Mood: blah
Friday, July 18th, 2003
6:25 pm
yup....
I am not going to the Three Bad Jacks show
tonight... cuz my bro, my bestfriend FRANK THE SKANK
are going to a party.....
oh, but for sure i am going to the AS HOPE DIES
show.......
its gonna kick so much ass...

download: Frankie Lymon & The Teenagers-"Why Do Fools Fall In Love" or die!!!

Current Mood: blah
Wednesday, July 16th, 2003
12:11 am
yup....
that's it i've come to a conclusion.....
i am getting a black 1968 Cadillac Hearse with red pinstriping
similar to the icon pic.

Current Mood: mellow
Tuesday, July 15th, 2003
8:05 pm
yeah.......
i got a new, kick ass, little icon, thought id show it off....

Current Mood: blah
7:55 pm
so fuckn excited!!!!
on Saturday...... @ Chain Reaction in Anaheim.
AS HOPE DIES (MY FAVORITE BAND EVER), they were on tour but now they are back home where they belong!!!
they'll playing with: ASHERAH, KID GOGEOUS, TIRE IRON!!!(THEY KNOW HOW TO TEAR SHIT UP!!), DEAR DIARY I THINK I AM DEAD.

on Wednesday the 23rd.....@Chain Reaction
SCARS OF TOMORROW(HAVEN'T SEEN THEM IN A LONG TIME!!!), with: BURY YOUR DEAD, MISERY SIGNALS, MAJORTY RULE, LOVE IS RED.

**two fuckn' good shows!!!

Current Mood: excited
Monday, July 14th, 2003
7:33 pm
FUCK YEAH!!
Ska
You are Ska! You are bubbly & happy. You love
your tailored sits & winged tipped shoes. You
want nothing more than to go to a show & skank
it up & hang out with the SHARPS.


What kind of good music are you?
brought to you by Quizilla

i guess its pretty accurate but i also like music that kicks ass like, and music that evolved from,:...
PSYCHOBILLY, ex: NEKROMANTIX, OS CAPTALLEPTICOS, THE QUAKES, CALAVERA, LOS GATOS LOCOS,...

ROCKABILLY, ex: GENE VINCENT, WANDA JACKSON, THE COLLINS KIDS, PATSY CLINE, CAVE CAT SAMMY,...

HARDCORE, ex: SINAI BEACH, AS HOPE DIES, SCARS OF TOMORROW, THROWDOWN, BLEEDING THROUGH,...

SKA, ex: MADNESS, THE SLACKERS, THE SPECIALS, VOODOO GLOW SKULLS, CODE NAME ROCKY,...


...**and check the little cool Up-Right little bass player i-con i got....SLAP THAT BASS LIKE THEIR AIN'T NO TOMORROW!!!

Current Mood: satisfied
12:12 pm
FUCK YEAH!!
Ska
You are Ska! You are bubbly & happy. You love
your tailored sits & winged tipped shoes. You
want nothing more than to go to a show & skank
it up & hang out with the SHARPS.


What kind of good music are you?
brought to you by Quizilla

i guess its pretty accurate but i also like music that kicks ass like, and music that evolved from,:...
PSYCHOBILLY, ex: NEKROMANTIX, OS CAPTALLEPTICOS, THE QUAKES, CALAVERA, LOS GATOS LOCOS,...

ROCKABILLY, ex: GENE VINCENT, WANDA JACKSON, THE COLLINS KIDS, PATSY CLINE, CAVE CAT SAMMY,...

HARDCORE, ex: SINAI BEACH, AS HOPE DIES, SCARS OF TOMORROW, THROWDOWN, BLEEDING THROUGH,...

SKA, ex: MADNESS, THE SLACKERS, THE SPECIALS, VOODOO GLOW SKULLS, CODE NAME ROCKY,...


...**and check the little cool Up-Right bass player i-con i got....SLAP THAT BASS LIKE THEIR AIN'T NO TOMORROW!!!

Current Mood: satisfied
Saturday, July 12th, 2003
10:18 pm
fuck yeah!!
Ska
You are Ska! You are bubbly & happy. You love
your tailored sits & winged tipped shoes. You
want nothing more than to go to a show & skank
it up & hang out with the SHARPS.


What kind of good music are you?
brought to you by Quizilla

i guess its pretty accurate but i also like music that kicks ass like, and music that evolved from,:...
PSYCHOBILLY, ex: NEKROMANTIX, OS CAPTALLEPTICOS, THE QUAKES, CALAVERA, LOS GATOS LOCOS,...

ROCKABILLY, ex: GENE VINCENT, WANDA JACKSON, THE COLLINS KIDS, PATSY CLINE, CAVE CAT SAMMY,...

HARDCORE, ex: SINAI BEACH, AS HOPE DIES, SCARS OF TOMORROW, THROWDOWN, BLEEDING THROUGH,...

SKA, ex: MADNESS, THE SLACKERS, THE SPECIALS, VOODOO GLOW SKULLS, CODE NAME ROCKY,...


Current Mood: satisfied
Friday, July 11th, 2003
4:29 pm
blah, blah, blah


Are you Addicted to the Internet?

20%


Technophobe (1% - 20%)
You got your dial-up connection so you could email photos to Grandpa and Grandma in Iowa. You don't do much besides send emails, chat, and browse the web, but you have much better things to do with your life. By the way, YOUR CAPS LOCK IS ON.




The Are you Addicted to the Internet? Quiz at Stvlive.com!






everybody download DION & THE BELMONTS "I Wonder Why", it is the openning song for the movie "A BRONX TALE", and if
you don't download it you could either go fuck yourself or kill yourself, your choice!

Current Mood: blah
Wednesday, July 9th, 2003
6:14 pm
i haven't updated in a while and a lot of shit has happen so...
the Voodoo Glow Skulls show was the fuckn shit!!!!
it was better than the last time i saw them.
i was kind of pissed in the beginning because my favorite ska-core band, LOS KUNG-FU MONKEYS, was playing when we got there and it was there 2nd to the last song and i was fuckn mad but V.G.S. came on and they kicked ass.

i went to the Warped Tour yesturday...
POISON THE WELL kicked so much fuckn ass!!! i HARDCORE danced to them, nailed a couple of guys and i got nailed a couple of times....
AVENGED SEVENFOLD kicked a lot of ass too!!! i HARDCORE danced to them too....
FROM AUTUMN TO ASHES kicked shit load of ass also!!! i HARDCORE danced to them also...

i went to the HOOTNANY TOO!!! on sunday
NEKROMANTIX KICKED FUCKN ASS!!!... KIM NEKROMAN wore a quilt, skirt, sort of look like thing, it was fuckn funny!!
BLAZING HALEY was pretty cool too!!
LITTLE RICHARD was rocking out!!!
SOCIAL DISTORTION, was o.k., they were playing there new stuff.

Current Mood: excited
Wednesday, July 2nd, 2003
12:36 pm
GONNA GO SEE VODDOO GLOW SKULLS TONIGHT!!!!!
i think im sick...... my throat feels kind of funny but not really
but i don't have a cold or a caugh, but i do have a runny noise, sort of.
and then my voice sounds funny but in the sexy kind of voice.
you know how when you get sick your voice sounds funny but sexy, well that's
how i have it right now........
my friend she called me about 5 minutes ago and i answered with my voice like that
but i threw in a little more spice into it. and she was like oh, i dialed the wrong
number and i was like, oh its just me......it was pretty funny so laugh or kill your self.

GONNA GO SEE VOODOO GLOW SKULLS TONIGHT!!!!!
i got my HOOTNANY ticket for the second night with Social D., Nekromantix, Blazing Haley...
it is so gonna be the shit.

Current Mood: excited
Sunday, June 29th, 2003
4:08 pm
i am going to the warped tour
i got my ticket for the warped tour and another for
Voodoo Glow Skulls at the house of blues, it is gonna
be the shit.
i hope Avenged Sevenfold and From Autumn To Ashes
kicks ass at warped tour.
yesturday i got fuckn' drunk at my friend Dennis and
Tom, HE IS THE DRUMMER FOR SPINESHANK!!, yeah we got
fucked up and he was telling me that on a tour that they
did that he fucked up the actor, Corey Felman. and a bunch
of other stories from his tours.
a lot more people came after like 11:00 p.m. maybe.

GONNA GO SEE BYE SAMI TODAY FOR FREE!!!!!!!!!

Current Mood: excited
[ << Previous 20 ]
About LiveJournal.com